Zrcátko signalizační nouzové s kompasem

Kód: KS-SGM-AC-00
Neohodnoceno
Značka: Helikon-Tex
333 Kč / ks
Skladem do 3 dnů
Můžeme doručit do:
29.11.2024
Možnosti doručení
Zrcátko je vyrobené z odolného akrylu a v jeho středu se nachází otvor sloužící jako zaměřovač slunečního svitu. Na zadní straně naleznete instrukce k používání (v anglickém jazyce) a malý knoflíkový kompas.

Detailní informace

Věrnostní sleva 3%
VĚRNOSTNÍ SLEVA 3%
pro registrované zákazníky
Ověřené značkové produkty
OVĚŘENÉ ZNAČKOVÉ PRODUKTY
vybíráme jen to nejkvalitnější

Detailní popis produktu

Signalizační zrcátko, které by mělo být nedílnou součástí vaší survival sady, neboli KPZ (krabičky poslední záchrany). Tento malý a jednoduchý předmět vám může zachránit život, a to v případě, že se ztratíte v přírodě a budete potřebovat svým zachráncům oznámit svoji pozici. Jasné odlesky zrcátka zahlédnou i v pátrací helikoptéře. Stejně tak může posloužit jako dorozumívací systém. Stačí oprášit třeba morseovku a signalizovat svému protějšku na velmi dlouhou vzdálenost. Můžete upozornit na nepřítele, zvěř, svoji pozici apod.

Zrcátko je vyrobené z odolného akrylu a v jeho středu se nachází otvor sloužící jako zaměřovač slunečního svitu. Na zadní straně naleznete instrukce k používání (v anglickém jazyce) a malý knoflíkový kompas. Celý set je zavěšený na pevné šňůrce z oranžového materiálu.

  • materiál: 100% akryl
  • rozměry: 1 x 11 x 6 cm
  • hmotnost cca: 27 g

Doplňkové parametry

Kategorie: Pomůcky pro přežití v přírodě
Hmotnost: 0.2 kg
Značka: Helikon-Tex

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Helikon-Tex byl založen v roce 1983 a zpočátku se soustředil na import především švédského kempingového vybavení (Morakniv atp.). Zlomovým byl rok 1995, kdy firma zahájila svou vlastní výrobu produktů a poté rok 1999 kdy se Helikon stal nejen výrobcem, ale i značkou produktů, které si v posledních letech vybudovaly světové renomé a jsou využívány outdoor nadšenci, střelci i příslušníky ozbrojených sil. Je také potřeba zmínit, že značka neustále inovuje a přichází stále s novými a lepšími produkty.